9 Ağustos 2017 Çarşamba

Seni Görmem Lazım




Hayalin korkutur oldu beni.
Seni rüyalarımda görmek,
Yanımda olduğunu hayal etmek,
Ve yahut da ansızın karşılaşma ihtimalimiz...
Hayır, biliyorum hepsi özlemekten.

Seni görmem lazım kısacası,
Sonbahar rüzgarlarının dağıttığı
Dalgalı saçlarını düzeltirken
Ve hissederken o rüzgarı teninde...

Seni görmem lazım kısacası,
Bir çınar yaprağı dökülürken sonbaharda
Ya da süzülen bir kar tanesi konduğunda
Avucunun tam ortasına karakışta... 

Seni görmem lazım kısacası,
Peyniri uzayan bir künefeyi,
Ya da benim tavsiyelerimle
Sipariş ettiğin bir waffle yerken...

Belki de 
Uzun uzun anlatmalıyım
Seni neden o kadar görmek istediğimi...


25 yorum:

  1. Çok romantik, çok sevdim, eline sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. Etkileyici bir şiir, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Güzeldi, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık, çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
  5. Yüreğinize sağlık. Güzel dizeler :)

    YanıtlaSil
  6. Kaleminize sağlık. Ne güzel dizeler... Şiir çok az bloglarda, şiir gördüğüme sevndim...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şiirleri çok severim, elimden geldiğince yazmaya da çalışıyorum :) Beğendiğinize sevindim

      Sil
  7. Kalemine sağlık, bence de bir onu gör :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şiiri yazdığımda görmeyi çok istiyordum ama yazdığım günden bugüne çok şey değişti :/

      Sil
  8. Emeğinize kaleminize ve yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Beautiful post, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    YanıtlaSil
  10. İnsanın sevdiklerini sevdiği şeylerle hatırlaması güzel.
    Mevsimlerin ortasında, Sonbahar'da, Künefe yerken. Yaşama dair her şey. Satırlar da onca anı vardı. Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :) O güzel anılar olmasa özlemenin ne anlamı var ki zaten

      Sil
  11. Özleyenler için herşey bahane. Güzel bir şiir olmuş. Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil